Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží
V případě, že obdržíte vadné nebo poškozené zboží, napište nám na e-mail hibiscz@gmail.com a informujte nás o problému. Uveďte číslo objednávky, popište vadu nebo poškození zboží a přidejte fotografii reklamovaného zboží. Po obdržení vašeho e-mailu vás budeme informovat o dalším postupu (připravení zboží k reklamaci a odeslání zboží).
V případě uznané reklamace vám nabídneme výměnu zboží nebo vrácení peněz. Celý proces vyřídíme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Vrácení zboží
Pokud nejste s naším výrobkem spokojeni, můžete jej vrátit do 14 dnů od jeho obdržení. Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Prosím, napište nám na e-mail hibiscz@gmail.com a informujte nás o svém záměru vrátit zboží. Uveďte číslo objednávky a důvod vrácení. Po obdržení vašeho e-mailu vás budeme informovat o dalším postupu (připravení zboží k vrácení a odeslání zboží).
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám vrátíme peníze na váš účet do 14 pracovních dnů.
Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se reklamací nebo vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na hibiscz@gmail.com nebo vyplňte náš formulář.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi vám pomůžeme s řešením jakéhokoliv problému.